halo :D

                                                          
                                        hej allihopa ! jag har inte så mycket jag kan skriva idag hände inte så mycket men igår hände det mycket ! jag var hemma hos Paula med sara,vendela,mikaela,isabel vi hade det jätte kul ! vi studsa studsmatta och fika och sen sa sara att hon skulle vilja klippa lugg sen kom paula på att hon kunde klippa så vi klippte sara lugg hon blev jättesöt och när hon kom hem så blev hennes mamma jättechockad och med det menar jag jätteglad för hon tyckte det var så fint sen när sara hade klippt sig så ville vendela också klippa lugg så då gjorde vi det eller rättare sagt paula ! hennes mamma blev nog förmodligen också jätteglad glömde fråga det idag ! men sen fick jag skynda mig hem ! jaa det var min FÖRRGÅR ! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0