min dag

                                                                                                                     
hej idag var jag hos min mormor och morfar var inte så himla kul ! :/ dom var asbruna har nyligen kommit hem från kanareörna eller vad det nu heter ! :) men nu är jag hemma igen och ska snart ut och studsa ! vi tog upp den igår ! jag tycker att det är så himla skjönt att ta upp studsmaqttan för då får jag alltid någon riktig sommarkänsla ! man grillar något gott kött och äter ute med hela familjen ! det är så himla mysigt tycker jag eller ja tills pappa kommer och studsar då alla typ bryter benen ! :) hehe ! nej kanske riktigt så är det inte men man hoppar typ 10 m upp i luften när pappa hoppar ! här kommer några bilder (kanske inte så himla sommaraktiga )puss och kram MIG ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0