äntligen hemma

hejsan förlåt att jag inte bloggat på sistonde men jag har varit på landet i typ 4 5 veckor och hade ingen dator eller jo men bara en cp dator som går aslångsamt så att man blir sömnig. så tyvär har jag inte kunnat blogga. efter jag varit på mitt ena landställe så var jag i göteborg med hanna. det var jätte kul. jag kan berätta lite kortfattat om vad vi har gjort.
fredag: jag kom och på kvällen gick vi ut på en italiensk restaurang tillsammams med hannas mamma och hannas mammas kompis. efter vi ätit så gick vi till ullevi för att lysnna på some music. dom var asbra ! fast vi har ju inte direkt sett dom men vi har hört dom ! :P
lördag: vi var på liseberg, åkte lite allt möjligt. efter det köpte vi lite pizza och kollade på film och tjockade till oss lite :) det var mysigt.
söndag: vi var och shoppade. hanna shoppade ganske mycket och jag bara en mössa som det står en asrolig text på fast den får ni inte se än utan i vinter. det blir en överaskning. När vi kom hem så beställde vi kinamat och hyrde 2 filmer. bröllopsduellen och benjamin bennet eller någonting.
måndag: vi gick upp typ halv 9 :(för att hinna med tåget hem till stockholm. jag köpte en solotidning som jag kunde läsa på tåget men jag mådde lite illa så kunde ändå inte läsa :( men sen så gick det över. vi kom hem vid typ 2 någonting och åkte sedan kommunalt hem till hanna och jag var där sedan resten av dan. det var asroligt där men snacka om att jag saknade stockholm så himla mycket. fär kommer det lite fina bilder från gbg.
 
kommentera gärna. kom igen jag vet att jag var asful på en bild men den får jag väl bjuda på vet ju typ inte hur man klottrar över. help

Kommentarer
Postat av: emmy

hej! hur var det i göteborg? puss! <3

2009-08-06 @ 20:19:50
URL: http://eemzzz.blogg.se/
Postat av: elisabeth

det var jättebra ! men sakna dig ! haha :P

2009-08-07 @ 09:55:35
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0