dagen

dagen har varit bra ! gårdagen var väl sådär eftersom vi slutade kl halv 4. så man var lite seg mot kvällen. men idag var det bra ! och shemat stiger till bara bättre och bättre för varje dag. det är ganska bra. att först på måndagar ha det väldigt segt och sen blir det bara mättre med dagarna. vi har tre dagars sovmorgon på raken i veckan. så det är väldigt sjönt. idag hade vi mattediagnos på matten det gick bra ! jag älskar min mattelärare hevo. han sprider så mycket glädje och energi runt han ! så att man bara blir glad så fort man ser honom! gud det låter ju som att jag är kär ! haha :D men så är det verkligen int menat skrivet ! men han är en väldigt bra lärare ! ja idag hade skulle jag och min kompis springa en runda. men det blev inget av så det får bli av någon annan dag. men då istållet ska jag springa med en annan kompis imorgon ! haha väldigt komplicerat alltihop. nu äter jag en tårta från nils lilla släktkalas i söndags. smarrig är den:P jaa nu tror jag att jag ska läsa lite ur twilight en stund och sen kanske jag är trött och lägger mig. så då kanska det blir godnatt redan nu. GOD NATT SOV SÅ GOTT ALLIHOPA !

smarrig tårta :P

svårt att se exakt men här är iallafall shemat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0