god morgon

v et inte riktigt vad jag gör nu jag bara skriver. idag är jag faktist ganska trött. jag måste nog äta frukost nu innan jag börjar skrika :I är ni trötta ? idag skule jag vilja ha en rejäl frukost åt inget godis igår! hah :D skoja. igår kväll så ringde emmy och hanna mig och fråga om jag ville följa med dom på en cykeltur runt täby kyrkby. kag sa såklart ja. jag har märkt att det har börjat bli riktigt mörkt nu för tiden. vi åkte till en park och typ prata och sen åkte vi till statoilo och jag köpte en stor mjölkchoklad med sommarsmak som vi alla kunde dela på. den var faktist riktigt god. här kommer tyvär inga bilder från igår men på hanna och emmy. och det är ju det som är huvudsaken. puss

puss på er sötnosar :(I)


Kommentarer
Postat av: emmy

jag hade jättekul igår!! hoppas ni också hade det!! <3<3

2009-08-16 @ 10:40:03
URL: http://diarybyemmy

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0