hejs svejs !

hallå! ännu en dansdag ! jag verkligen älskar det här danslägret det är så mycket mer utmaning och bättre danser än dom jag dansar i vanliga fall på sway ! det är askul. det finns en grupp med typ 98 o 97 och en annan med 96 o 95 och det är den jag går i. och sen är det ju asbra danser. det är vissa danser som är till för s5 som är asskoj. och så äär det god mat och man kan också vinna olika priser. det brukar vara att man får en uppgift som mam ska rita och den som är bäst eller ja ni nfattar ju själva. men nu är det typ olika lag man ska vara i. mitt lag heter swayarna (töntigt men vi kom inte på något bättre:) och igår vann vi på att dra i svansar (ni fatta nada) och idag vann vi tipsrundan (bara ett fel) vi fick en t-tröja och godis. hihi:D sen har jag och sofia hittat tillbaka kontakten med lovisa som också brukar gå på alla dansläger. så det är väldigt kul men något som är ännu roligare är att vi ska få sova över på sway torsdag till fredag. det har aldrig hänt förut på lägrena utan något som dom bestämde igår tack vare en elev som frågade. så på torsdag kväll blir det riktigt roligt:D hur har ni haft det idag då? jag kommer inte kunna blogga imorgon om jag inte får låna sofias dator. jag ska sova hos hennes lilla tillgengliga hus imorgon så vi hörs mer på torsdag ! kram på alla !

jag och sofia i bilen på vägen hem :D
(suddiga bilder jag vet men bättre något än inget )


Kommentarer
Postat av: emmy

gud vad roligt!! ni verkar ha det! <3

2009-08-12 @ 17:37:23
URL: http://diarybyemmy

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0