helgen

jag har varit på lines landställe bjurö med vänner, den här helgen. det var jättekul ! vi har åkt båt, gjort massvis med tävlingar, åkt ring skule åka vattenskidor också men vi orka inte just då, ätit tårta och mat (förståss) och sovit över ! det tycker jag var en jätte bra ide att ha ett sånt kals, nu när skolan börjar så att man får ihop den här familjen igen som vi har haft och får nu tillbaka. det var supermysigt! här kommer sammanfattning

födelsedagsbarnet line

hanna

emmy

jag och hanna skulle åka ring ! ja då kan ni ju gissa hur det går ! haha :D vi ramlade av två gånger och vi var dom ända ! haha :P

här sov vi ! vi gick o la oss kl kvart i fem och vakna halv tio ! hihi :D

här sitter vi och äter frukost på trappan

det kommer många färjor där ! (suddig bild har ingen bra kamera)

som sagt var det väldigt mysigt !
jag tog några bilder av hanna och glömde att fråga. hoppas det var okej :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guu va mysigt de ser ut!! Önska ja va me <333

2009-08-30 @ 10:51:39
URL: http://kiixii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0