hemma igen

nu är jag hemma igen ! har varit på mitt ena landställe.  har  inte gjort så himla mycket bara tittat på pelle svanslös :P och tagit några bilder och badat ! jag måste erkänna att pelle svanslös är riktigt bra ! svanslöst bra ! hehe :P aja nu är jag hemma vet inte riktigt vad jag ska göra jag har lovat min lillasyrra att leka lite med henne annars blir hon ledsen. så man får väl passa på nu när man inte har någonting att göra. här kommer några fina bilder ! kram


huset är större inne ! haha :P

bastu och tunna

svanslöst bra !

här är våra kompisars hundar puma och zingo !
outfit på landet

vitt linne från HM
skjorts från lindex I think
her precis duschat om ni undrar jag är inte talliban haha :P


Kommentarer
Postat av: emmy

Hej, gud fa fint det är! vill också ha ett landställe! <3

2009-08-10 @ 08:02:55
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0