lines landställe nu

idag sticker jag till lines landställe ! hon ska ha kals där ! så det ska bli riktigt kul. tyvär så är det ju inget bra väder just nu så antingen kommer vi vara hos henne ett tag tills det slutat  regnat. Eller så åker vi. i tidningen så stod det att det skulle ljusna upp sen så förhoppningsvis så gör de det.  idag har jag städat rummet! det är faktist väldigt sjönt att ha gjort det särskilt när det inte e så mycket att städa ! jag vet att det är asjobbigt att städa rummet ! det är ingenting som man önskar precis, men ett tips till er som tycker det är jobbigt. är att man städar bara när det är lite att städa ! det är mycket bättre än att städa jättemycket i flera timmar ! okej kanske inte riktigt ! det hjälper iallafall mig! men alla är ju olika. så det är ju inte säkert att du tycker det. puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0