mer sommarlov eller skola ?

vad ska jag göra ? alla mina kompisar börjar typ skolan idag men jag börjar imorgon. fast jag kanske kan ringa ngn i klassen kanske. ååh herregud imorgon är det skola! på ett sett längtar man lite men på ett sett verkligen inte. tisdags när jag vaknade allt bara var skiit också ! men sen har jag ändrat mig lite. det ska bli väldigt kul att träffa alla kompisar och så men med det så måste sommarlovet vara slut ! ååh. för en vecka var det sommarlov men idag är det inte alls sommarlov. jo för min klass är det de men det känns inte som det ! blä1 det här är sista dagen! och sen blir det helg skola helg skola helg.... aah ni fattar. den blir det höstlov en vecka och sen halg skola helg skola... sen blir det jullov i två veckor sen helg skola helg skola..... sen blir det sportlov sen helg skola helg skola ... sen blir det påsklov i en vecka plus några extra dagar sen halg skola helg skola.... sen SOMMARLOV !! asså fatta det är ett helt år kvar tills nästa sommarlov ! blä ! men ändå så är jag lite småsugen på att gå i skolan med mina kompisar. men jag kan ändå inte förstå att sommarlovet är slut ! så snabbt ? kan verkligen inte bestämma mig vad jag vill just nu och vad jag ska göra mm. vad tycker ni ? mer sommarlov eller skola ?
vad ska jag hitta på ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0