stan med mamma och brorsan

hej. idag har jag shopppat med mamma. först så skulle mamma klippa och färga håret och så vid täban. så då kikade jag runt lite men hitta inget. sen åkte vi och hämta min brorsa som också helplöstligt ville följa med till stan. fast det var inte så konstigt för att han skulle hämta sin födelsedagspresent (en dator) men när vi kom dit såm hade den inte kommit än ! tråkigt för nils men roligt för mig för att då fick vi vara i stan ännu mera. så det var min dag. och nu är jag här framför datorn och bloggar seb´n har jag bestämt mig för att först myca lite med familjen och sen läsa ut min bok. vad har ni gjort idag ?
dagens inköp

två par cheapmonday jeans från WEEKDAY =W haha :p

ett par höstskor från DINSKO

nu som sagt så ska jag gosa med familjen.

Kommentarer
Postat av: magda :p

tjeeena !!

fin blogg :)

<333

2009-08-31 @ 17:37:42
Postat av: elisabeth

hej ! tack så mycket :D

2009-09-12 @ 13:48:27
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0