täby med emmy

idag har jag varit i täby c med min sötnos emmy !min brorsa fyller nämligen år på söndag och jag ska på lines kals på landet i helgen ! så då måste man ju ha några presenter till dom ! så det är vad vi har gjort och att kolla i affärer förståss ! vi blev helt förälskade i två jackor från hm ! vi måste bara köpa dom ! superfina :) ja det är vad jag har gjort idag ! och juste jag kollade på en film som mamma hade köpt till mig när hon var i köpenhamn som heter juno! den är jättebra ! jag har sett den en gång innan. fast jag kom knappt ihåg något av filmen så det var bra att mamma köpte den :D vad har ni gjort idag ? puss o kram

emmy på mcdonalds !

tog den nya mc flurry smaken cornetto jordgubb ! mums :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0