tja tja

hej ! idag har jag varit i skolan s¨klart men efter det så har jag varit med sofia hela dagen. hon åkte för typ en heltimme sen. vi plugga :( men men nu har allvaret börjat. sen har vi gått hem till mig och gjort en musikvideo. haha den är lite töntig men vi hade inget annat att göra så vi gjorde det bara på kul skull. kanske kanske inte så får ni se den någon gång. om några hundra år eller så. haha :P vad har ni gjort idag ? förutom att varit i skolan elr kanke jobbet elr vad det nu är. just nu tog jag några jordgubbar och mumsa på medans jag gosar med min lilla saffran som han heter (min kanin) nu ska jag läsa en stund sen sova.  ha en bra natt !

puss på dig saffran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0