idag har jag ...

hejsan! förlåt för dålig uppdatering den här veckan men jag har varit lite bissy. idag har jag varit i stan med pappa och nils. jag, hanna och emmy hade tängt att vi skulle till ung08 men det gick inte. och ingen annan kunde så då gick jag och nils dit. det verkar ju vara jättekul å så men då ska man vara med någon kompis eller några och bara glida runt där en hel dag. med nils så funkar inte det riktigt. vi vill olika saker. du vet kanske hur det är. aja jag är iallafall glad att jag fick se vad det var igentligen. och ikväll på kungsträdgården så kommer thevoice att vara där. önska att jag kunde vara där men pappa ville hem :( efter det så köpte jag ett par skor. det behövde jag verkligen. det var ett par svarta blommiga textilskor från dinsko. jättefina enligt mig. jag har märkt en sak att det är väldigt inne med platåskor. jag tycker inte det är så särskilt snyggt inte när den är jåtte hög men lite funkar. sen åkte vi hem. juste vårat wii var på reparation och nu har fått tllbaka det. yihaa säger nils! haha. när jag kom hem så var jag med sofia ett tag. gjorde inte så mycket va mest inne på datorn. och nu är jag här framför datorn. haha :P

the voice på kungträdgården


ljuva stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0