sway övernattnattning

hejsan jag glömde ju att berätta om sleep over på sway! det var jätte kul ! vi hade pyjamas på oss hela kvällen.vi åt pizza och massvis med snacks. bianca berätta vad kassörskan sa när dom köpte det där. haha :P men det orkar jag inte berätta. vi dansa, såg på filmen step up 2 streets, körde limbo mm. det var iallafall jättemysigt. och vid midnatt så släckte vi lampan och tände några levande ljus och lärarna berättade några spökhistorier om saker som har hänt på sway. och vi ba (eeh och det är här vi ska sova ? )
uuch kunde verkligen inte sova den natten. kanske lite överdrivet berättat men lite såm var det faktist. jag vet ju att det som dom sa inte var sant och så men det var riktigt bra berättat och det var till och med en tjej som började gråta och sov med lärarna under natten. så ni kan ju fatta hur det var!! nästa dag fick vi mumsig frukostbuffe. jag tog plättar med sylt och några croassanter. hihi :D här kommer sammanfattning

sofia försöker få lovisa att le samtidigt som hon själv tittar bort! hah :D

dans

här sov vi

en bild sekunden före spökhistorierna då allt var bra. haha XD

Kommentarer
Postat av: elisabeth

på pea finns det videoklipp när vi dansar för att det funkade inte att ta videosarna hit till bloggen fatta inte varför. men jag är ju som sagt inte så teknisk

2009-08-15 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0