x )

tjena mettbena ! idag har jag varit i täby centrum med anna (not) hör hon kunde inte men vi skulle göra det. och eftersom ingen annan kunde så åkte jag själv dit :( tråkigt men ibland kan det också vara sjönt ibland att shoppa ensam. för då kan man gå i vilka affärer man vill och hhmmm  det är mycket roligare med sällskap. by the way så tror jag att jag ska vara med sofia imorgon på hennes lilla sommarställe som dom har hyrt i två veckor. för att dom håller på att bygga ut sitt hus och då kan dom inte bo där. jag hoppas iallafall att det blir något av det för att vi har inte träffats på jättelänge. okej då kanske inte jättelänge, en vecka och några dagar men .... på lördag kanske kanske kanske ska jag vara med emmy. och söndag inget planerat . men på måndag till fredag ska jag på dansläger på min dansskola sway. jag älskar verkligen danslägret på sway det är askul. man får lära sig fyra danser på fyra dagar sen ska man vi sa upp dom för publik. det är roligare än vad det låter. sen på söndagen efter typ om en vecka så ska jag och mamma på yasuragi. längtar! det är också askul ! sådär nu har jag gett er några tips på vad som är askul ! :D här kommer en bild på sofia som jag kanske ska vara med imorgon.

hon såg ganske annorlunda ut på den bilden. vad tycker ni ? jag tycker iallafall att den är fin <3


Kommentarer
Postat av: ada

sv: ja tack :) fin blogg du har! allt bra?

2009-08-07 @ 16:14:04
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0