23 december

hej ! nu så, har jag en liten stund till att blogga. eller igentligen så har jag haft det ganska länge men har bara inte orkat sätta på datorn och börja. men nu så är jag ju här. idag så vaknade jag av mamma klockan 11. usch jag hatar min mamma ibland, hon låter mig aldrig sova ut !! :/ men idag var det faktiskt ett litet undantag. för att mamma var skitstressad. eftersom det är julafton imorgon så är det ju mycket man måste fixa. så va tvunden att hjälpa till lite. pappa har typ frossa fast han har blivit bättre idag. och jag har inte alls lika ont i halsen idag. sjönt :P aja efter att ha hjälpt mamma och så, så åkte vi till täbban för att köpa julklappar. åh äntligen så är jag klar ! gud så sjönt ! hihi :D mamma ville vara där lite längre så då åkte jag bussen hem. när jag kom hem så slog jag in mina paket och efter det så bjöd pappa på god fika :D sen dess så har jag väl mest slappat men sen ville mamma och pappa ha hjälp igen ! bläh :( aja nu sittr jag ju här vid datorn och har det sjönt ! går det något bra på tv ikväll förresten ? jag är så himla sugen på att se någon julfilm :)
tror inte jag kommer att blogga imorgon, jag kommer att vara lite upptagen men vi får se :)
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !!


OBS ! gamla bilder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0