nyårsafton

jaa idag är det ju faktiskt nyårsafton ! shit vad det här året har gått fort ! tänk imorgon så är det år 2010 ! gud vad konstigt det känns och låter ! aja efter ett tag så vänjer man ju sig :P aja om typ någon timme eller mer så kommer farmor,farfar och faster hit. vi har inte öppnat deras julklappar än så det ska faktiskt bli en riktigt kul kväll. haha nej det är ju alltid kul på nyårsafton tycker jag. och fyrverkerierna är ju jättefina ! men jag är ju väldigt skraj av mig som dom flesta vet. haha :D så jag är faktiskt lite rädd för dom där fyverkirierna !! :O gillar inte ljudet. det är faktiskt typ bara ljud som gör mig skraj. eller ja typ .... :O ?? är ni rädd för något ? skriv som kommentar isånafall.  och ja jusste jag har fåbi för ormar ! fy fan jag verkligen hatar ormar ! bläh ! aja nu ska vi inte tänka på ormar. så jag säger till er läsare ! ha en riktigt bra nyårsafton och ett bra nytt år ! :D önskar.....

 

elisabeth ! <33333333333333

Kommentarer
Postat av: L H

gott nytt år på dig sötnos! :DDDDD <333333333333



ps. jag är rädd för spöken.... och döden..

2010-01-02 @ 00:20:51
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: elisabeth

detsamma sötnöt ! :DDDDDD <33333333333

mm det kan också vara lite läskigt ! bland annat spökhistorier :OOO haha kmr du ihåg på sway ??

2010-01-03 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0