tisdag :)

hej ! dagen började med att jag vaknade klockan 11 efter några minuter så ringer anna och fråga om vi kunde göra något. och det är ju självklart att jag säger ja. så idag gjorde jag och anna klart våran skiva ! den blir asbra tycker jag ! det har varit någon som har frågat om vi har något kontrakt eller något för att vi skulle spela en skiva. och svar: nej så är det inte. På annas dator kan man spela in ljud med bakgrundsljud och massvis med grejer. så man kan säga att våran skiva är hemmagjord !  men den blir asbra ändå :D
aja så hos hennje har jag ju varit ett tag under dagen. men nu sitter jag här och väntar tills mammas knäck blir klara. Dom är så goda ! :D  juste vi har precis klätt granen också ! men den här granen blev jag faktiskt lite besviken på. den var askort ! fan oxå ! aja det är ju bara en julgran ;) haha
så här ser bilden på albumet ut !

jag själv blev riktig nöjd med den bilden ! asfin tycker jag :D
PUSSPÅHELAKINDEN ! haha :O ??

Kommentarer
Postat av: L O V I S A

Shit vad fin! :DDDDD Jag måste få höra den sen! (a) <3333333333333

2009-12-23 @ 15:32:24
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0