Vet inte vad jag ska skriva

hej ! blir ett snabbt inlägg nu måste nämligen plugga lite franska. Eller igentligen så berhöver jag inte jag kan göra det i morgon men känner att jag måste så att jag få ha det en ledig dag imorgon !! efter skolan asså :P
Har precis gjort klart en engelska-läxa som var tills imorgon. Det var fura papper med bara verb som man skulle böja och hej och hå i meningar :P skitsvårt !! mamma sa till och med att det var svårt för henne och att man typ gör dom där papprena i gymnasiet !! aja mamma hjälpte mig iallfall lite så jag klarade ju det !
Föslåt men jag sa ett litet inlägg så då får det bli ett litet inlägg så
Tjillevippen !!

jag har inte blå ögon även om jag vill ha då men jag har faktiskt gröna :P hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, dina ögon ser verkligen blå ut? har du linser på dig eller är det kameran??

förresten är det ditt rum man kan se i bakgrunden? kan inte du ta en bild på det och lägga upp? vore kul <3

2009-12-09 @ 17:35:47
Postat av: elisabeth

ja vet visst är det konstigt !? ja jag tror det är kameran. Nej det är min kompis rum man ser i bakgrunden. Men javisst så kan jag lägga upp lite bilder på rummet någon gång :) <3

2009-12-09 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0