Hejsan !

Ännu en tråkig dag  gå upp kl 06.30 skola, kommer hem, ingen hemma , datorn, läxa.  vilken toppendag ! precis som alla andra dagar ! fast igår ver jag faktist med emmy och hanna ! det var kul ! emmy har inte varit hos mig på typ hundra år så det var lite speciellt !  vi har svenska och franska läxa tills imorgon. I franska boken så hitta jag en sida med bra läckigheter ! pajer,kakor,marenger, baguetter och sist men inte minst gifflar som är typiskt frankkrike ! blev sugen på att baka nu ! Jag har faktist bott i Frankrike ! men nu så måste jag göra läxorna ! au revoir ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0