helt vanlig torsdag

  hallå ! idag var det förstås skola. Jag är lite hes och lite förkyld ! :( jobbigt när det snart är sportlov också ! hoppas jag blir hel frisk ! jag var inte bara i skolan jag har också varit med mamma och min brorsha vid arninge centrum inte så värst roligt men men. Min storebror ska praua på jula så mamma ville åka dit och fråga lite saker till chefen och sånt ! sen var jag också på mcdonalds. det var väl gott. vet inte riktigt vad jag skriver för något skit men jag vet inte heller vad jag ska skriva så jag skriver bara något ! ha det bra kram från mig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0