vad ska jag göra ?

hejsan ! idag har jag inget planerat får väl ringa någon kompis eller något kanske sola lite! har verkligen ingenting att skriva om. ja bla bla bla bla bla bla bla bla bla. nu kom jag på något jag kan skriva om min sommar !
v.26 har ingenting för mig för äns på söndag för då ska vi sticka till ?? och paddla och tälta i två dagar (tills på tisdag) sen kanske vi ska rida en dag men tror inte det !:( tyvärr
v.27 på torsdagen ska jag till mitt kära landställe bohusmalmön från halva vecka 27 till halva vecka 31 för sen ska jag till göteborg och träffa hanna i tre dagar. vi ska bo hos hannas mammas kompis. sen ska vi gå på liseberg ! :)
v.32 inget speciellt . mamma och jag ska gå på yasuragi hu nu det stavas !?
v.33 dansläger med min bästavän sofia !
v.34 inget speciellt
sen kanske sofia skulle komma ner till bohusmalmön och så isånafall ska vi kanske gå på skara sommarland ! :)
nu kanske inte jag har skrivit helt korrekt med alla veckor och så men det är så jag har uppfattat min sommar ! jag vet det blev lite krångligt men jag är krånglig :P kram  
 
en fin sommarbild :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0