Gårdagen

 hallå ! igår var jag i nacka forum ! många i nacka säger att nacka forum är det största centrumet i sverige men vi i täby säger att täby c är störst ! jag själv tycker att båda är lika stora men det är mycke snyggare i nacka f men dom har ju ganska nyligen gjort om! Sofia sovde över hos mig i förrgår det var jättekul ! haha ! igår (lördag) så följde sofia med till min mormor. min mormor bor typ bredvid nacka forum så då gick vi dit och shoppade jag köpte en tröja ! den ver jätte gullig ! hehe !  sen så tittade vi på några skor men hitta inga bra ! :( jaa sen gjorde vi lite andra saker haha ! XD aja orkar inte skriva mera så ha det gött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0