sommarlov

 Hej på er alla ! det var fantastiskt roligt i alperna ! längtar jätte mycket tillbaka satt ibland gråter jag i flodér ! det var verkligen jätte roligt. vi var där med tre andra familjer. två av familjerna+ våran familj hade barn så vi barn hade askul vi satt i baren på hotellet och snacka och spelade kort det låter väldigt tråkigt men det var väldigt roligt iallafall. saknar verkligen tillbaka ! :( aja nu måste man börja om på nytt det är skola och läxor och helg det är det som är livet  just nu för oss alla det är inte så jätte kul tycker jag så därför längtar jag verkligen till påsklovet och framförallt sommarlovet ! det är faktist idag bara 100 dagar kvar tills sommarlovet ! jippi ! :) jag tror att våran familj ska till frankrike men e inte riktigt säker men sen så kommer vi nog vara hemma och på landställena det är på bohuslän och skärgården. Förra året åkte vi till florida det var jättekul ! det var den bästa resan i mitt liv skulle så gjärna vilja göra det varje sommarlov men det är det att det kostar så himla mycket pengar + att nu var vi ju i alperna och det kostar också himla mycket pengar! en tjej i min klass ska till Florida på påsklovet ! skulle så gjärna vilja föjla med i resväskan ! :) snälla ? aja tror inte att hon säger ja men men ! sånt är livet ! hejdå på er allihopa ! och ha ett riktigt bra sommarlov ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0