bästa skolveckan ever !!

det här var den bästa skolveckan hittils under 2009.
måndag: inget  speciellt i skolan men på kvällen tittade jag och hanna på seventeen again på bio, den var väldigt bra
tisdag: vi fick se med skolan trollkarlen från oz på teater i tibble gymnasium som har någon musicalinriktning
onsdag: det var en teater i skolan och farfar fyllde 81 år ! grattis !
torsdag: valborg halvdag i skolan fick se åttorna sjunga i kyrkan på kvällen åt vi på en retsurang men 40 andra personer tyvär var det ingen majbrasa det här året i kyrkbyn för att kyrkan sa nej
fredag: alla har ledigt. jag åkte motorcykel med pappa, det var roligt
lördag: jag, Sofia och pappa såg på bonce det var ashäftigt ! ni borde värkligen gå på det :D jag och sofia gick sedan på pizzerian och åt middag
söndag: jag var med sofia, gjorde inget speciellt 
Det var min vecka hoppas ni också har haft en skön vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0