sko och väsk freak

Det är vad hanna är:P hon har ju typ tusen väskor och tusen skor. och ärligt talat så blir man ju lite insperead Oj hoppas inte jag har blivit smittad nu : / haha. När jag var liten älskade jag verkligen skor särskilt högklackade jag tyckte dom var så fina så därför fick jag massvis av skor av farmor men som var alldeles för stora : D farmor sa då att jag kunde andvända dom när jag blir stor. sen la mamma undan dom så länge  och gissa vad jag hittade ? mina skor ! nu känns dom lite trånga men funkar ändå. mamma börja asgarva när jag visade  dom för henne :D   
vilka är finast ?

Kommentarer
Postat av: Sosso<3

Sko nr 3 ja va me när du fick dem<3333

2009-05-22 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0