Hanna Hermansson

                                                                   
Hanna Hermansson. Vet inte hur jag ska förklara dig med ord ! det är nästan omöjligt för du är så mycket mer än vad du tror du e så det kommer inte finnas platas att skriva det på hela min blogg hoppas att du förstår lite hur mycket jag älskar  dig men det finns mycket mer att skriva, Så jag tänker korta ner det lite. Jag älskar dig. Du är som sockret på jordgubbarna, som solen på sommaren , som snön på vintern , som blommorna på våren, som löven på  hösten, som en fågel som sjunger, som jultomten på julafton, som föräldrarna på födelsedagen :P som midsommarkransen på midsommaren, som allting som jag ÄLSKAR för det finns inget jag inte gillar hos dig ! I LÖV U

Du får göra vad du vill med mig. du får hata mig. du får älska mig.du får dissa mig. du får snacka skit om mig. du får svika mig.du får mobba mig. du får slå mig.du får skjuta mig men INTE i hjärtat för där finns du !

Kommentarer
Postat av: <3<3

det där var nog det finnaste någon har skrivit till sin bästa vän. du känner inte mig men jag är en vän till hanna.

2009-07-09 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0