kvällen

hej ! nu har jag vaknat ! igår så ar ju jag med emmy och tittade på bio ! det var jätte roligt ! men bion började inte förens kl 18.50 så vi gick på drottninggatan och kollade i affärerna som var öppna. och jag hade inte ätit någon middag så då åt jag på mchdonalds. så då var det bara bra attt den bärjade lite senare :) det var bara mysigt ! filmen vi såg var Fame ! jag tyckte den var jättebra ! lite seg kanske. hände inget liksom, men man får ju tänla på att det är en musikal och det fanns ingen direkt huvudroll utan flera ! men jag tyckte den var jättebra ! slutet var ju helt klart bäst ! och tjejen som sjunger helt gudomligt :) okej nu blev det för mycket snack om filmen ! så dags för några bilder :) puzz o kjam

söta emmy skrattar :)

vi satt i några konstiga fotöljer på jc. tror jag
( förlåt för suddig bild)

emmy sitter i en utav dom :)


Kommentarer
Postat av: Jossi

Men tyrk du att den är sevärd? funderar på att gå och se den?? pussiis måste säga igen UR snygg header du har skaffat! funderar också på att skaffa en blogg, har du någhra header ptips? har ingen aning om hur man gör??

2009-11-01 @ 22:08:30
Postat av: elisabeth

hej ! jag tycker filmen var jättebra ! om du tycker om typ alla sorts filmer och gillar musikaler så är den sevärd för just dig ! men om du är en sån tjej som tycker att det måste hända något så kanske du kommer tycka att den är lite långtråkig ! ja skaffa en blogg ! tycker själv det är jättkul :) man kan gå in på designadinblogg.se där hjälper dom dig med allt ! :D

2009-11-02 @ 16:45:02
Postat av: emmy

hej!! filmen var jättebra!!

kommentera gärna min blogg. hihihi <3 puss

2009-11-08 @ 21:22:01
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0