:D

hej ! Idag hade vi tjejer i klassen simning. det gick faktiskt riktigt bra ! efter simningen så gick vi tjejer till täbban och åt på burger king ! men efter det så var det vanlig skola och hade idrott på slutet !! STYRKA ja tack för den för då fick vi ta extra ombyte. men det var många som glömde ! så dom som hade med sig fick ett plus :)
nu får ni några bilder på parfymer I like :D
puzz o kjam

denna har jag redan och den luktar skitgott ! så det är riktigt bra tips från  mig :)
den heter typ magnetism av escada

också escada och heter typ ocean lounge ! och den luktar också skitgott ! får väl hoppas på det bästa på födelsedagen :D



Kommentarer
Postat av: L O V I S A

ocean lounge har jag på mej nu! :D <333333

2009-11-16 @ 17:09:21
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: elisabeth

om vi träffas så kommer jag typ lukta på dej hela tiden :D haha I´m crazy !!

2009-11-16 @ 18:02:26
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0