:)

hej ! nej nu är det skola igen ! det är inte föräns nu jag insåg att det var jobbigt med skolan :( skulle vilja ha 2 veckor höstlov istället ! aja nu har man väl inget annat val så det är väl bara att vänta tills min födelsedag den 20 november ! på new moon premiären :) fast igentligen är det ju väldigt kul att gå i skolan eftersom man får träffa så många nya vänner och man lär sig inte bara om sånt där "viktigt" utan också väldigt mycket om samhället. håller på att göra min önskelista nu för att typ hela släkten håller på att tjata :P men nu när jag ska skriva så står det helt still i muitt huvud ! jag vet inte vad jag önskar mig :S har ni några förslag ? jag vet ju att ni kanske inte önksar er precis som jag men det kanske finns någon ! så kommentera gärna :)
jag måste bara säga att jag älskar att blogga nu när det kommer så många besökare och många kommentarer om man jämför med förut :) askul faktist, och alla ni verkar så himla snälla också :) fortsätt gärna så som ni gör :) puzz o kjam

tycker verkligen om den här videon. tittar typ på den hela tiden ! asså värsta drömmen :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0