fyrishov

hej ! dagen har varit riktigt bra ! det började med att jag vaknade upp hos sofia. Jag sov över där :P det var jätteroligt ! sen så fick vi skjynda oss för att pappa skulle hämta oss för att åke till fyrishov halv 10. I fyrishov var det jätteroligt ! gjorde typ rekord på rutchbanan (stavning ??) aja det var typ 8.83 men sen så slog någon jävel mig ! haha :P sen kom jag hem och gick direkt till datan haha :P och nu har jag suttit här sen dess. Och juste mamma bjöd oss på fika ! lussebullar och glögg :) mmm..
aja har inte något mer att skriva så...
Puzz o kjam

smakade den nya marabou vinter ! den smakade väldigt mycket kanel och pappa sa att den smakade lite sprit också. den var god men den blir nog godast vid jul ! den är för tidig nu tycker jag. hihi :P

Kommentarer
Postat av: Sosso<3

Hahah, jag hade jätte kul:D Pinsamt med Adrian :P men i vilken fall Chokladen var rätt god efter man badat<33333

2009-11-30 @ 20:56:16
Postat av: elisabeth

jaa haha !

2009-12-01 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0