Gästbloggar <33

Heej det e Sofia här :) Om ni int vet vem jag e så e jag Lisas (elisabeths) bästis :D Va har jag gjort idag?? Joo juste jag vakna å åt frukost :P Efter det ringde Lisa å undra om vi kunde göra ngt å det ville jag såklart men jag skulle iväg å ta Gardasil sprutan mot livmoderhalscancer !! Långt ord :P Vi gjorde ngt i 2 h innan vi åkte till stan :) Där fick jag komma in å prata me nån gubbe å sen fick jag gå å ta blodprov, tempen å såklart sprutan :S Den va int så falig den ba stacks lite. Sen åkte vi hem till mig å åt middag. 3 rätter :D 1: Räksmörgosar 2: ris me stark sås 3: nån slags god yoghurt sak. Sen gjorde vi en dans till Cascada låten " Evacuate the dancefloor". Den e int klar :P Nu sitter vi å lyssnar på "Down" me Jay Sean. Världens bästa låt å äter godis å bloggar <33 Ha en bra kväll :P Hejdåååå <3333

HIHI :P lät sofia göra ett litet inlägg. elisabeth här om ni inte fattar det :D bra gjort sofia men du behöver ändå träna lite på med dina slangord ! ;) du skriver å istället för och men thats the same shit ! haha :D
och juste hon glömde säga att jag ska sova här. hmm ett stort MINUS på det !! ajabaja sozzo ! haha :P
aja vi måste nog gå och lägga oss nu. haha värsta noobarna men serigöst vi måste gå upp astidigt imorgon. och då menar jag verkligen ntidigt !! typ kl halv nio !! aaaa.. kommer serigöst inte klara det.
aja tjillevippen !

bästa låten EVER !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0