Me love beyonce


tycker verkligen synd om taylor men det finns bättre klipp på youtube där man såg att beyonce tröstar henne !! och det tycker jag är väldigt bra !!

beyonce låtar :)
halo (dömd till årets bästa låt)

listen

if I were a boy

Irreplaceble

single ladies

hej ! förlåt men jag måste bara säga att jag älskar beyonce !! hon är så himla bra förebild för många personer ! hon kan bete sig precis som en vanlig männinska utan att vara snobbig eller så ! hon hjälper till med så mycket i världen ! hon har givit väldigt mycket pengar till barn´fonden och sånt också !! plus att hon har en sån himla fin röst och jag bara älskar hennes låtar !!! vad tycker ni om beyonce ?

Kommentarer
Postat av: jossi

ååååh älskar beyonce!!

2009-11-06 @ 21:49:57
Postat av: elisabeth

jag me !!

2009-11-07 @ 17:36:24
Postat av: maliin

vissa låtar är bra tycker jag, som listen och scared of lonely, men annars är hon ingen dirket favorit

2009-11-07 @ 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0