rubrik

hej ! dagen har väl varit bra men jag har varit väldigt seg och då blir dagen också det ;( och nu har jag lite ont i magen. Och är så himla hungrig !! :P aja det går väl snart över hoppas jag :O ??
nu har jag precis varit i ica och handlat med mamma. vi handlade riktigt mycket den här gången !! för att jag ska nämligen ha en liten tjejkväll på fredag. Eftersom jag har fyllt så vill jag ju gärna fira det :) jag ska ha ett då nu på fredag med mina gamla vänner och ett lite senare. vet inte när men iallfall... med mina vänner från klassen XD så det ska bli kul !
puzz o kjam

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööt

2009-11-24 @ 21:51:11
Postat av: L O V I S A

DU ÄR SÅ HIMLA SÖT! :D <333

2009-11-27 @ 20:24:14
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0