v.47= bäst

hej ! idag har jag varit i skolan såklart ! det var helt okej ! asså jag älskar verkligen den här veckan för det 1.a så så har vi typ inga läxor ! 2.a så har jag namsdag ! 3.e så får vi sluta tidigare på torsdag 4.e så får vi sjuts till kista från skolan för att vi ska sjunga lucia ! 5.e JAG FYLLER ÅR!! :D 6.e ska jag gå på new moon ! 7.e så ska jag gå på min älsklingsrestaurang :D och för det åttonde så... ehh kommer inte på något just nu men kommer säkert på något :D tycker faktiskt jag har fått ihop väldigt många siffror !`? om ni fattar vad jag menar ?? aja nu måste jag plugga höll jag på att säga men det menar jag inte !! yihoo..  !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0