ännu ett frågetecken ??

hej nu sitter jag här och gör nada XD måste sluta vara inne på datan nu för att jag måste börja plugga på ett prov vi har tills på fredag !! och sen franskaläxan tills imorgon. inte så mycket men ändå, jag vill ju att det ska gå bra för mig på provet :)
men det var inte läxor och sånt jag skulle skriva (det är ju astråkigt att läsa om) utan nu har jag en fundering i mitt huvud som jag typ haft hela dagen och det är: Tycker ni att jag ska ändra min design ?
Jag själv tycker att min design är jättefiiiin :) men jag har tröttnat lite på den och nu känns det som jag inte alls har några läsare och att min blogg är värdelös !! inga bra inlägg bara sopa allting. så skulle nog vilja byta design och börja om lite på nytt !! om ni fattar vad jag menar ?? vad tycker ni ? har ni några förslag på hur den ska se ut isåfall !? vilken färg mm. eller är det någon som till och med kan hjälpa mig med det här ??? den vore världens snällaste människa för mig då. please !!! för jag fattar fortfarande inte hur man skapar header och sånt. även fast jag har kollat på designa din blogg :O skulle bli jätteglad också om ni skrev en liten kommentar om tips :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej sötnos jag tycker att du ska behålla din header. men jag förstår att du vill byta för man tröttnar ju idland på de. Det har i alla fall jag gjort puss

2009-10-23 @ 13:58:54
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/
Postat av: elisabeth

okej jag litar på dig ! känner faktist likadant att jag byter hela tiden. att jag först gillar den sen tröttnar gilla den och ....

tack så mycket sweatheart <333

2009-10-23 @ 17:44:53
Postat av: Hanna

Varsågod :) puss på dig min lilla älskling

2009-10-26 @ 11:16:32
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0