behöver verkligen er hjälp !!

HJÄLP !! vad tycker ni om min design ? blev den fulare eller finare ? själv tycker jag att själva headern kanske blev lite finare nu men den gamla var också väldigt fin men det känns som om den bara passade in bättre här ! det är nog bara jag som bryr sig om designar. alla byter ju typ hela tiden så för dom så spelar det ingen roll ! men just nu har jag ingen stor hjärna i mitt huvud ! tror ni då att ni kan hjälpa mig att få en större hjärna ?? det här låter ju helt sjukt :O men nu måste jag bli övertygad. det hjälper inte bara om en säger utan alla så kom igen ! :)

                                                                     den här eller

                                                             den här ? (förlåt för suddig bild)

Kommentarer
Postat av: emmy

jag tycker båda är jättesöta! du bestämmer!!

<3

2009-10-28 @ 22:29:00
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: jossi

hej elisabeth! jag tycker att du borde ha lite mer färg på din header! det vore roligt, för det intryck jag fått av dig är att du är en kul rolig tjej som lever livet utan att stanna! ha en fin header med lite färg vore kul!!

2009-10-29 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0