bus eller godis :P

hej ! japp det är ju självklart att jag gick bus eller godis ! eller trick or treat som några brukar säga :) jag och sozzo gick tillsammans ! det var askul :D fick faktist rätt så mycket godis också :P gick ni ?
idag ska jag och mamma åka in till antingen stan eller vanliga täbban och köpa en jacka till mig :) en ganska varm och gosig. är väldigt inne på dunjacka fast vet inte riktigt. vad är det man ska ha igentligen ? sen hoppas jag att jag kan smöra lite för mamma och köpa uggs också ! hihi :P
här kommer lite bilder från igår :) förlåt för inga bilder på mig och sozzo när vi gick men vi såg verkligen förskrckliga ut ! gud vi såg verkligen äckliga ut. och jag hade en tatuering (fake) i ansiktet som liknade ett sår ! jag lovar jag tror  inte ni vill se :P

här är våran pumpa på dagen :P

pumpan på kvällen (förlåt för suddig bild) vad tycks ?

godiset :P

Kommentarer
Postat av: Jenny || Kallas även JennyPennanStar ♥

Sv: TAAAAACK!! =') ♥

2009-10-31 @ 13:17:39
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Jossi

JOO jag vill se! älskar läskiga grejer!

2009-10-31 @ 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0