.......

hej ! förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit. för det första så hade jag concer igår !! det gick jättebra ! sjöng solo ;) så efterskolan så fick jag skynda mig hem för att fixa mig och så ! men aja nog med igår. eller ni kanske vill veta ännu mer ?
aja nu sitter jag faktist hemma hos sofia (min sötis) och bloggar samtidigt som vi kollar på smallville ! typ min och sozzos favvoserige ! har ni någon favvoserige elr något som ni brukar titta på ?
jaa som ni kanske fattar så ska jag sova över hos sozzo elr igentligen hos hennes farmor hiihi :P
idag hade jag dans ! det var kul ! men från första minuten på hela danslektionen så kändes det som jag inte kunde gå det var som mina ben var gjorda av spegetti ! det brukaqr inte hända på dansen ! så jag var typ helt slut när jag kom hem ! när jag kom hem så beställde vi pizza och åt fick även några klubbor från pizzerian :D det får jag alltid ni vet ju jag är ju så söt ! haha jag lovar jag är inte ego. usch jag gillar verkligen inte såna bloggar som är gjorda av bitchar ! visst dom får ju ha en egen stil men herrehud vad egoidtiska dom är ! såg på några filmklipp på youtube på sådana. pch asså herregud jag förstår inte hur man kan ! det är verkligen som om jag skulle göra västa på parodin på bitchar och då menar jag ÖVERDRIVET !! fast jag kan ju erkänna att det är väldigt kul att titta på ! haha:P aja det är dom som skämmer bort sig !! här kommer en bild :)
puzz o kjam

haha härmar foki lite med coola bilder ! :P cool va ? <333

Kommentarer
Postat av: Jossi

gillar HIMYM, ganska kul sen också scubs men annars grey's anatomy :)

2009-10-18 @ 09:55:09
Postat av: elisabeth

okej jag gillar också grey`s anatomy

2009-10-26 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0