min dag

hej ! förlåt att jag inte blogga igår men jag hann inte. dagens dag var väl bra ! jag gillar onsdagar ! eller förresten fredag bättre fast lördag och söndag ligger ju såklat fört på lidtan ! :D hihi
nu ska jag blogga lite och så,äta mellis och ja ni vet sen så måste jag verkligen pluga ! :( min hjärna har nog stannat jag klara inte av mer i mitt huvud idag ! den står helt still ! :/ nja kanske inte riktigt då men idag så var min hjärna väldigt trögfattad om man kan säga så ? haha :D ja men nu ska jag inte skriva mer om min hjärna utan... jaaa föresten inget jag har inget att skriva om så det får helt enkelt bli ett
puzz o kjam <3
jag vet ju att det är jätte många bloggar som har frågestund på deras och jag ska nu testa det ! så ös med frågor !! då blir jag jätte glad ! jag tror inte det här kommer att funka men jag provar ändå så får jag se om det är några som frågor <33

Kommentarer
Postat av: Jossi

heej jag har två frågor hoppas det är ok. vad tycket du om coldplay? och nr 2 vad vill du allra helst bli när du blir stor?

2009-10-07 @ 18:39:28
Postat av: Sofie

vilka butiker brukar du mest handla i typ vilka som har snyggast kläder?

2009-10-08 @ 17:30:55
Postat av: Nina<3

1. Favoritsport ?

2. Favoritmaträtt ?

3. Vilken kändisblogg är bäst ?



Ha det bra <3

2009-10-25 @ 14:16:57
URL: http://nninahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0