en kul dag med tjejerna

hej ! igår så var jag bara hemma men efter ett tag så frågade hanna och emmy mig om vi tre kunde sova över ! och det är ju iget man tackar nej till :) så hanna och jag sov hos emmy tillslut. vi tittade på film,pratade,spela spel och myste helt enkelt. men ttiden gick och det blev morgon (tisdag) och då tog vi en god frukost efter den kånga natten men sen fick vi skjynda på oss lite för vi hade bestämt oss för att åka in till stan. Och där var vi resten av dan. hade en riktig mysig dag med tjejerna :) nu har jag precis ätit men innan det så skrev jag faktist ett brev till min brevvän :) hade bara lust. men nu sitter jag här och bloggar. puzz o kjam
här kommer en sammanfattning av dagen :) (det blev en jäkla många bilder men aja det är ju kul ?? :O)







söta hanna <3

och söta emmy <3


förlåt för väldigt dåliga och SUDDIGA bilder men har ingen bra kamera på mobilen sry :(

Kommentarer
Postat av: emmy

Den här dagen var jättekul och spännade mina sötnosar!! Puss på er! <3

2009-10-28 @ 09:41:15
URL: http://diartybyemmy
Postat av: elisabeth

japp det var kanske en utav dom dagarna man aldrig glömmer bort :)

2009-10-28 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0