godmorgon :)

hej ! kanske är fel ord att säga godmorgon. Jag vaknade faktist för två timmar sen av att elin väckte mig. men jag är fortfarande trött och kan nog somna när som helst. Jag och elin kommer vara själva hemma idag :O
tråkigt. Men sofias kanske ska komma hit och då blir allt mycket roligare :) bloggar säkert senare
men innan jag säger hejdå så måste jag bara säga att kandee gör jätte coola och fina bilder som hon trycker ut på tröjor och andra saker. man kan gå in på hennes shop här: http://www.kandeeshop.se/
dom tröjorna börjar faktist bli väldigt kända ! många kända bloggare ha såna som tex KENZA. kanske ska man köpa en ? här få ni en liten titt ;)






vad tycker ni ?


 

Kommentarer
Postat av: Carro

najjsigt det understa linnet var! :)

2009-10-31 @ 02:56:10
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: elisabeth

aaa :)

2009-10-31 @ 11:31:22
Postat av: Gabbi

vill också ha en sååååån. guuuud vad fin!!!! (L)

2009-10-31 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0