help me !!

hej ! förlåt det känns som jag inte har bloggat på jättelänge ! men igentiligen så var det ju faktist igår ! många bloggar har ju "krav" på sig själv att dom ska lägga in ca 10 eller flera inlägg per dag ! det skulle jag
1. det är ju kul att blogga men det skulle bli så uttjatat då och jag skulle bara tröttna på att blogga !
2. skulle aldrig hinna !
3. jag är ingen sådan som kommer på så många inlägg ! hallå vad är det man skriver då ?
man kan ju bara skriva ett om dagen ! eller man kan men det kanske blir lite konstigt. men vad är det igentligen man skriver på dom 9 kvar ?? har inte riktigt fattat !?
jag tycker det är väldigt kul att skriva. asså okej nu måste jag skärpa mig har ju typ skrivit det femtioelva gånger men det är ju kul ! men som nu när jag tyckte att det kändes som om det var jätte länge sen jag blogga ! då fick jag känslan att jag kanske inte alls skriver ofta ! eller ? vad tycker ni ? är det något som jag kan förbättra med den här bloggen ? vad ?
är det något ni saknar ? ska jag skiva mer inlägg ?
ockej det blev ganska många frågetecken i det här inlägget !! så varför inte ett till ??

haha skulle bara reta er lite :P:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0