höstlov

ååh äntligen så är det höstlov gud så sjönt att bara få slappa i några dagar utan läxor,prov,stress mm. ska bli riktigt sjönt ! :D eller vad tycker ni ? vill ni heldre ha skola eller ? haha bara skoja, jag tror nog att alla vill ha höstlov nu och det är vi värda !! har nog inga särskilda planer bara såna hära kanske planer hahha :D och det är att jag,hanna och emmy kanske ska sova över ! jag och emy kanske ska åka till stan och shoppa och gå på bio på filmen FAME och att jag kanske ska gå på en disneykväll med mina kompisar och se bara gamla classiska disneyfilmer och mysa hihi :P nu ska jag fixa lite här min sötis sofia ska komma hon ska sova över här ! pusspuss

söta sozzo <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0