lördag mm...

hej ! förlåt för att jag inte blogga igår men hann faktist inte. va hos sofia och jag orkade inte blogga direkt på morgonen :P (sov hos henne)
igår så åkte jag och sozzo till stan ! det var jättekul :D tycker jag iallfall. Vi gick mest bara runt och kolla men jag köpte en puder. jag tror inte ni behöver en bild på den va ? men sen så fika vi också och gick på burger king ! sen så hade vi lite bråttom för att jag och sozzo skulle vara barnvakt !! och vi skulle vara där kl 6 men sen så ändrade dom sig och sa kl kvart i 6 så då fick vi lite bråttom. vi åkte tunnelbanan till mörby och där så skjutsade sofias pappa oss. sen var vi då barnvakter ! hihi :D det var kul. vi fick tatueringar (asså inte riktiga :P) vi spelade ett hundspel, tittade på en film som hette chiauoan från beverli hills. den var bra ! vi åt tacos och fick efterrätt och godis ! vi var barnvakter tills kl 11 så det var en väldigt lång stund men tiden rann faktist bara ut ! sen så kom ¨våra pappor och hämta oss. fast dom stannade kvar tills typ kvart i ett. för dom känner ägarna till hemmet. lät lite skumt :P
ja det var en väldigt mysig dag enligt mig :)
nu idag så ska jag först gå på dans sen så ska jag gå på bio ! med lillasystern och mamma. vi ska se på UPP !! hihih :P  sen efter det så vet jag inte vad jag ska göra. hör säkert av mig senare :D

filmen UPP !! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0