saffran 2 år

hej ! idag så fyller min lilla kanin saffran 2 år ! så tycker faktist att ni alla ska grata honom då blir han jätteglad :D hihi. idag vet jag inte vad jag ska göra. har ingen planering direkt men jag skulle vilja shoppa med mamma (några kappor som jag såg på HM ) men jag skulle också vilja träffa sosso. vad ska ni göra idag ? eller är ni som mig och inte planerar så mycket utan allt kommer som det blir !?
ja juste ja igår så hade emmy fest hos sig ! det var jättekul ! vi åt locrett mm det var asgott ! sen så snacka vi, kolla på film och dansade på emmys altan ! hihi ! åh juste ja jag höll ju nästan på att glömma vi öppnade ju presenter ! eller emmy gjorde det ! haha jag och hanna köpte tillsammans. typ fyra saker som vi slog in i en banankartong ! haha skulle gärna viljaqt se emmys min när hon fick den men missa ! :( men hanna fick iallfal se den ! asbig paket fast smågrjor i det ! fast det va ju fina saker ! :)
hejdå puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0