svar på frågestunden !!

vad tycker du om coldplay ?
svar:
jag tycker att dom har gjort bra låtar men jag lyssnar inte på dom särskilt mycket men det kanske är dags att börja göra det nu ! :D <3 viva la diva är nog min favvolåt från dom. fast jag har ju inte hört så mycket av dom.
vad vill du allra helst bli när du blir stor ?
svar:
hhm bra fråga ! har inga stora ider än. men har funderat väldigt mycket på att bli vetrinär ! annorlunda men jag verkligen älskar djur och jag vill faktist kämpa för att dom ska överleva ! haha okej det låter lite töntigt men ibland så känns det faktist som om jag verkligen förstår mig på djur och att dom förstår mig ! som tex min kanin ! vi är väldigt tätta intill varandra :)
vilka butiker brukar du mest handla i ?
svar:
mest hm tror jag  !?
vilken butik har snyggast kläder ?
svar:
jaa jag vet inte riktigt. hm gillar jag ju dom har alltid eller nästan alltid det man söker efter. men sen finns det ju affärer som har ännu snyggare kläder (ibland) som tex gina tricot, bik bok, JC, vero moda, sisters (ibland) och SALT. det är väl dom vanligaste :)
har du husdjur ?
svar:
ja då ! :) jag har en kanin som heter saffran som fyllde 2 år för typ 2 verckor sen ! :)
hur bra går det för dig i skolan ?
svar:
det går bra för mig eller jag tycker ju det. jag är inte bäst men inte heller sämst utan mittimellan. :) det duger bra för mig ! har inga stora krav på mig utan allr kommer helt enkelt flytande till mitt huvud :P
orkar du att blogga ständigt ?
svar:
jag själv tycker det är väldigt kul att blogga så det skulle jag nog orka men ibland har man kanske ingen tid och någon få dag verkligen ingen lust. :)
vart ligger det sommarställe ?
svar:
det ligger i skärgåden vi saltsjöbaden ! om man tar en båt därifrån som heter ?? aa kom inte ihåg men i allfall så går man av vid mörtö som är mitt landställe (fast jag har två landställen ):P
vad ska ni göra på ditt sommarställe i den här kalla hösten ?
svar:
jaa du bra fråga ! vi gjorde väl inte särskilt mycket !
vi hade kräftskiva, spelade pingis, åt chips,godis och läsk, tittade på tv, föräldrarna bastade(vi orkade inte ) vi sköt med givär och jaa vi gjorde väl inte så mycket mer vi, plockade björnbär och ja ni kanske vet :)
hur gammal är du ?
svar: jag är 1996 så dom flesta är 13 år men jag är än så länge bara 12 år men fyller den 20 novermber= new moon premiär !!
har du några syskon ?
svar: japp jag har en brorsa och en syrra. min brorsa heter nils och är 15 år och min syrra heter elin och är 8 år ! eller hon fyller 8 om typ nån vecka :)
vilken klädbutik gillar du mest ?
svar:
jag tror nog HM dom har mycket som jag vill ha ! :D
vem är din idol ?
svar:
jag har ingen speciell men jag har tre stycken som jag verkligen tycker om alla är artister :P hih
och det är beyonce,leona lewis och rihanna !

Kommentarer
Postat av: lilltoni

varför bloggar du?

2009-10-12 @ 21:28:05
Postat av: elisabeth

ja för att jag tycker det är väldigt kul ! :)

2009-10-13 @ 15:52:37
Postat av: Nina<3

oj då x) Jag har kommenterat på frågestunden lite sent....

2009-10-25 @ 14:18:17
URL: http://nninahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0