den nittonde september

hej. idag började min dag med att jag vaknade kl 10 ca. duscha, åt, klä på mig och sen åkte jag och mamma till täby. hitta inget :( sen kom jag hem åt lunch men sen kom linada. vi har haft det jätteroligt ! tycker jag. vi har bla. cyklat till visinge och köpt godis. haha vi tog lite för mycket för pengarna så vi fick lägga tillbaka lite godis !! fatta vad sorgligt det var ! drömmen krossas i bitar. aja vi fick ju iallafall godis :D nu har hon åkt hem. hon skulle åka till sin simning. det var min dag eller den är ju inte slut än. äventyret fortsätter ; )

suddig bild men får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0