halloj

hej ! idag har det varit en bra men väldig seg dag i skolan. slutade liksom 16.10 fast idag fick vi sluta lite tidigare. men efter det så gick jag och hanna till ica och köpte kolasnören. hihi :P sen så tog vi bussen hem till hanna. jag var där ett tag. vi hade det kul. vi tittade på tv, en kolasnöre lek haha.., spelade kaleha ?? en liten rolig bolllek och åt mellis (såklart) sen kom jag hem. och plugga till ett no prov jag har tillls på onsdag. och nu sitter jag här. det var min dag. den var rolig ! hur har eran dag varit ? love <3333 här kommer lite bilder från dagen

våran mellis består av: vaturell mildyoughurt med hallon. oj höll nästan på att glömma SOCKRET. ursäkta mig. jag är så ledsen. haha...

en snygg blomma jag fick syn på vägen hem.

dagens facelook. förutom ipoden då ! vrf hade jag den på mig när jag fotade !?

vårat favvogodis :P mums fillebaba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0